Snaart

Hade mer eller mindre en sovmorgon idag fastän vi hade tänkt gå upp och skriva på våra fackuppsatser som ska va inlämnade om 2 veckor och vi har inte börjat ännu.. Sen åkte T och André iväg till simhallen för vi skulle simma idag på gymnastiken och jag knatade mig också sen iväg till simhallen lite senare för jag skulle och övningsköra. Och gissa om jag var nervös när hon berättade att vi skulle köra i alla möjliga korsningar vi kunde hitta i Närpes denna gång?! Men det gick hur bra som helst, inget kärringstopp och ingen krock! Och det där med att fickparkera och parkera genom att backa in i en ruta var inte så svårt som jag först hade trott heller bara man kom på tekniken! Synd bara att jag inte får köra så mycket mer med personbil nu annat än mörkerkörningen och halkbanan för de resterande 10 körgångerna ska köras med lastbilen i K stad.. Huuvadå. Undrar föresten när de 10 körgångerna kommer att vara körda, vi är liksom ungefär sisådär 20 st i lastbilsklassen och det är lite mer än 3 veckor tills jag fyller. Kanske kökortet är fixat tills sommarlovet om man har tur..



Nu ska jag gå och fixa till lite malet kött + bolognesås + spagetti. Mums, hoppas bara inte dom underbara kokplattorna förstör allt genom att bråka igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0