En bil i sommar kanske ?

Dagen började trögt. Väldigt trööööööööögt.. Hjärnan vaknade väl inte förrän jag var i skolan har jag för mig?!  Minns inget förrän jag säger åt läraren att T har huvudvärk och kommer senare.. Då först tänder det till och jag tänker "Hur fan kom jag hit igentligen?" Tydligen har jag också lyckats koka kaffe åt T före jag gick iväg men tror starkt på att Österberg drack upp allt innan han gick till skolan för han mumlade om att det var himla starkt kaffe imorse. Där ser man vad man kan!

Dagen annars gick fort, hade 5h kundservice eller vad man nu ska kalla det. Satt alltså och snickrade på en ny hemsida åt Kraft skidor, hoppas dom är nöjda över den template vi har valt plus hur vi vill strukturera upp hela sidan sen när dom kommer och tittar nästa vecka. Den andra gruppen därimot som innehåller dom som oftast inte gör annat än spelar på alla timmar, dom går det inte så värst bra för tydligen när dom ska fixa en hemsida åt nån religös förening.. Dom har typ inte gjort nåt, inte så konstigt med tanke på att dom satt och spelade medans vi gick igenom allt vi behövde för att förstå grunderna i joomla och sånt. Och jaaa, vi styrde kosan mot korsnäs redan kl1 idag med en bil fullproppad av folk + datorer och annat smått och gott för vår eng.lärare var sjuk.

Sen kom mamma efter mig halv 5 och jag åkte hem hit till Nyby. Har inte gjort så mycket, mest bara talat om hur allt är och vad som har hänt och hur dom har det här hemma.. Känns faktiskt skönt att vara hemma nu fast jag saknar T lite mycket. Imorgon tänke jag gå ner till mormor och morfar en sväng för att tala lite med dom också, känns som om man glider ifrån dom lite när man inte har så mycket tid längre att gå ner dit vilket är synd för dom är verkligen speciella och jag trivs med att vara där.

Föresten.. Jag kanske ska få låna farmors opel astra över sommaren! Tänk er det, då skulle jag ha en egen liten bil, vilket betyder att jag inte skulle måsta låna T's bil när jag ska hem hit och sånt.. Hoppas, hoppas verkligen jag får låna den! Blev så glad när mamma började tala om det i bilen påväg hem, och visst jag har själv hört när farmor har sagt att jag skulle kunna få låna den men jag har bara trott hon har skojjat! Så nu håller vi tummarna!


Och somsagt så saknar jag T nu
men det är väl alltid bra att vara ifrån varandra lite också
så att man inte tar allting man har förgivet.

Puss älsklings T ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0