Waaaatch out !

I fredags så övningskörde jag för första gången. Var så himla kul och Roy tyckte att jag körde så bra så det blir kanske att åka till K:stad redan nästa gång! Kanske övningsturerna uppför vår väg med T's bil och med pappas och mammas bil har gjort något trots allt, och vi får ju inte glömma de turerna med Christel's Ford i skogen när jag körde på Simba(mommos hund).. Inte mitt fel att han hoppade ut rätt framför bilen (puttade till honom lite i röven och sen tittade han förnämat på oss i bilen och skuttade sen vidare mot skogsvillan.) Djiises vad vi skrattade den gången :D

Idag har vi inte gjort annat än slöat och sysslat med linux och tittat film, båda har känt oss lite slöa idag. Kanske är det någon förkylning på gång, vem vet.. T har nu iallafall haft i huvudet och känts sig slö, blev inget Nyby idag så vi tar det imorgon igen, förhoppningsvis är vi piggare då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! Ja Simba turen är oförglömlig ;) Men han fick ju som sagt bara en liten puff i rumpan och tyckte sen efter det att alla bilar var onödiga att ställa sig framför = du gjorde den hunden en stor tjänst :)

2009-03-08 @ 13:08:00
Postat av: Piisa

hihi, kan bara int slut flin åt ande dagen ! :D

2009-03-09 @ 21:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0