-

Jaa-a jag vet inte själv om jag ska skratta eller gråta? Det ända jag önskar just nu är att vi aldrig skulle ha byggt det här jävla huset och att vi överhuvudtaget inte skulle ha känt eller varit släkt med dom där grisarna där borta i taklax. Känns som om nästan varenda gång jag kommer hem så är det nåt nytt jävelskap dom där jävlarna har hittat på för att förstöra för mamma och pappa.. Allt detta har ju hållit på ända sen vi flyttade hit, och det börjar ju bli 3½ år sedan. Förstår inte ens överhuvudtaget att mina föräldrar orkar med all skit när jag själv blir helt gråtfärdig av att bara höra om lite av det som pågår.

Det är därför det är så skönt att vara hemifrån även om jag saknar mamma och pappa mer än någon skulle kunna gissa eller tro. ♥

Önskar bara att vi skulle kunna få leva ifred utan sånt här..

Kommentarer
Postat av: michn43

2009-05-11 @ 19:48:15
Postat av: Anonym

It ska et ta e så hååt. He je värr fe farmor o moster når it bröder deras verkar ha na föstånd.

Nu liider e mamm och jag o nå, men he ska et vet att vårt samveit je reint, he jeite fö tomde dynghöven ti morbröder i.

Farmor o moster fösöka övertyyg bröödren siin at han har feil, men tu veit når it föstånde räcker till så jäär it ei.

farmor saag i dag att tu måtar vänt åp biilin henas fö hon måtar byyt ut växellåådon iian, så tu sku nästan kun riing å praat me on.

2009-05-11 @ 19:58:08
Postat av: Piisa

Ska väl ring å tal me on i måron.. Tobias lova nu ja sku få lån hans bil tills vidare tå isfl ifall ja har bilkorte nästa viko. Hadd ju tänkt far å sii på julias matcher i närpes nästa torsda ifall ja har korte.



Janå e ji int så lätt att int var påverka åv allt ide som händer tide häim just nu fö e ha haldi på så lääng. Föstar no att farmor å heddi int heller har e na lätt når all täijden aar tårrbollan itt har na milan axlan, men di säger ju att släkten e värst å he har vi ju bevis åp nutå.

2009-05-11 @ 22:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0