En vinst !

Orkade inte börja skriva något nytt inlägg igår efter att jag kom från bilskolan men ska försöka göra det senare idag efter att vi slutat.

Men nu tänker jag ägna dethär inlägget åt att vräka ur mig en sak.. Har just vunnit ett om inte löjligt men viktigt litet bråk för mig mot T. Inte kan han väl tro att det är bara att peta undan mig och bara tänka på sig själv.. Men nu till saken, igår var jag och körde lastbil medans de andra programmerade i C++ och då hade tydligen andré suttit på hans dator(?) och han själv suttit på min dator och sparat något litet arbete där då. Och nu har vi också programmering och såklart ska han då helt plötsligt sitta på min dator där han har ett litet arbete medans jag har alla mina C++ arbeten sparade där och de är många och då menar han att jag ska byta dator med honom bara för han har ett litet arbete där som inte ens är viktigt. Jovisst, NEEJ! Och när jag säger ifrån blir han sur och går och sitter längst fram på en helt annan dator. Men jag fick tillbaka min dator och vill han sura så får han väl sura då!

Kommentarer
Postat av: Mushon

Grattis! ;)

Kona an int bara kopier uvi e ..ni som e så dukti på tålide :) Såde svårt kona int en sjölvklar sak va .. vetja an fösto he han å i slutiendan (y)

Postat av: Piisa

Klart an hadd kona kopier uvi e men sidu når int an vila he tå åv naen konsti anläidning.. Såå an sura no ganska leng men sedan når ja hadd somna i sängen på internate så kom an å legst ner bräiver me å krama me å viska fölåt å somna bräiver (an trodd säkert ja såvd fö ja vila int vis ja vakna..) Så an kan no säg förlåt bara an själv vill.

2009-05-06 @ 11:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0