Fitti kvinn hackar på datorin ..

AAAARGH, håller på att bli galen på den här datorn.. Nästan alltid något som krånglar, eller det är väl inte datorns fel utan rättare sagt operativsystemets fel. När Vista kördes så blev hela datorn slö efter någon dag, väldigt kul och nu sen med Win7 så skär hela datorn ihop flera gånger per dag vissa dagar och något Ubuntu är ju inte ens på tal eftersom snälla ATI inte har utvecklat något stöd eller liknande för mitt lilla grafikkort som är 2 år gammalt för linux! Ge mig en MacBook någon.


Nog om den saken. Körde bil själv för första gången idag också med T's bil, var efter min saknade telefjunk till Tommys och sen så åkte jag med en väska till Elisa som hon hade glömt vid lokalen igår kväll. Kändes inte så speciellt som jag trodde, var mest rädd för att möta någon feeet traktor på Inderfjärdsvägen som är så smal på vissa ställen och där man inte alls kan köra nära kanten för då kan man rasa i diket. Har inte gjort så mycket annat idag för vi har båda kännt oss slöa efter gårdagen, hände rätt mycket då som skolavslutning, jag klarade körkortet och 40 års partajj i bjurbäck. Men vi har varit ute och kört en bit med T's bror och syster, tog med kameran så här är lite bilder!

Gammalt hus som vi körde förbi


T och Elisa vid Mölurin, notera vilket fint väder..


..mot vid Stokorshamn dit vi var före vi åkte till Mölurin..


Elisa


Biper låg och latade sig i solen


Panorama

Vissa av bilderna ser lite korniga ut för att webbläsarna inte kan visa alla färger i bilderna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0