Imorgon händer det

.. javisst ! Då ska jag och Jessica åka till Vasa för att shoppa loss lite, fick låna papi & mamis bil som tur är när inte farmors opel är fixad ännu. Känns som om hela morgondagen kommer att bloi kul och gå ruskigt fort, vi ska ju först då in till Vasa och shoppa och sedan börja fundera ut något till den där fototävlingen där man kan vinna 100€, de som är med där är ju inga proffsfotografer precis så vi har ju en liten chans :D

Idag annars så känns det som om det mest varit hit och dit. Åkte från Korsnäs där 3 tiden ungefär då det bara bullrade och höll på, myysigt med åska. Och sen kl 6 bar det av till Malax för att fira min yngsta moster som tydligen också åldras (?) och har hunnit bli 30.. Åren går så hiskeligt fort nu mera, tyckte det just var sommar och jag var 15 år och umgicks med henne varje dag i princip. Och gissa vem som körde dit ? Jo jag, med 4 svettiga passagerare enligt dom själva men hallåå vi kom ju fram och tillbaka utan några krockar och dikeskörningar! :D Och jag måste också säga att hittills av de 4 bilar jag testat gillar jag T's Mondeo bäst och sen kommer Golfen och S60 (den är ju såååå stor, känns som en tegelsten på vägen vilket jag gillar) på andra plats och där sist 307 bara för att den känns lite konstig efter vägen men man vänjer väl sig.

Bild från Juhas 40 års partajj
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0