Nervigt !

Denhär veckan har gått så otroligt snabbt. Och nästa vecka gäller det att skriva upp och klara skiten så att man kanske har bilkörkort veckan man slutar skolan.. Känns lite nervigt iochmed att det sket ju sig första gången när det gällde traktor + moped körkortet för 3 år sedan och jag minns mycket väl ännu hur himla nervös jag var då så hur kommer det att vara denhär gången ?! Ska öva som bara den på teorifrågorna för det är dom som kan vara lite kluriga när dom formulerar allt så himla konstigt och tar fel för sånt som inte igentligen är fel svar.

Annars tror jag att jag håller på att bli sjuk igen, eller iallafall förkyld. Är snurrig i huvudet, känner mig trött och fryser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0