Suck ..

..när ska jag lära mig? Min mage tål inte sådär mycket ost som det var på pizzan jag fick igår på Logen, men tror ni inte att jag åt den iallafall? Jovisst, så nu sitter jag här och mår inge vidare, har inte sovt bra inatt heller för det har bara knipit i magen + att allt kom upp någongång inatt. Igentligen skulle jag ju måtta vara i skolan eftersom jag ändå missar så mycket de här 2 veckorna när det är så mycket bilskola men jag orkar bara inte idag.

Igår när jag skulle ladda upp bilderna så då slapp jag inte in på blogg.se men vi får väl ta det nudå istället.

Okej i torsdags åkte vi hem och André följde med. Tog Volvon och åkte ner till Mulörin för att titta och sen körde vi på lite ända tills det blev bestämt att vi skulle till "Lissvillon" och festa eller nåt. T körde eftersom ingen annan anmälde sig frivillig som vanligt, stackare. Det var kallt som f*n fastän vi eldade och eldade men det var kul iallafall, sen där 11 tiden så skulle T skjutsa hem André så då följde jag, Lukas och Anton med till Malax och där tog vi ut lite pengar så att vi kunde köpa varsin stoooor amerikanarhamburgare, sen var jag in en snabbvisit hos Ch för jag behövde låna WC'n (vem vill gå på ett utedass som ser ut att falla ihop när som helst?) Kom hem där sen nåt efter 1 om jag inte minns riktigt fel. Har inga bilder från kvällen för kameran låg i fel bil..


Mulörin


Volvon och T

På fredan sen så skulle vi grilla hos Österberg i en bollgrill. Gissa hur det slutade..


Det brann..


.. i nån sekund och sen började det röka
och det blev ingen glöd..


.. så T & Björn hämtade Björns grill.
(han bor bara typ 100m bort eller nåt)

Så det slutade ju bra iallafall och alla blev mätta och glada !

På lördagen åkte vi iväg in till stan jag, T, Björn och Anton. Handlade inget speciellt förutom ett par nya jeansbyxor och så åt vi förstås bollglass före vi åkte hemåt igen. Mamma hämtade upp mig vid Pröllepark så resten av dagen spenderades hemma med Julia bl.a.

Sen på söndan så vaknade jag av några konstiga ljud men orkade inte bry mig om det utan somnade om sen när jag vaknade igen där runt halv 12 och gick ner för att kolla lite så fick jag se mamma och pappa som var där ute och grävde en stor grop (?).. Blev förstås nyfiken så jag åt snabbt och gick sen ut, det visade sig att de hade flyttat några stora stenar och lagt ut dom lite var stanns och nu skulle dom flytta en stor sten som säkert hade varit med som en av grundstenarna till nåt gammalt hus när den var sådär avlång och rak. Den skulle ner i hålet och sen ska vi sätta fast husnummret på stenen. Blev skjutsad tillbaka till Korsnäs på kvällen och vi gjorde väl inget speciellt där, tittade någon konstig film som T tyckte var hur kul som helst medans jag inte fattade ett skvatt av filmen, åt oss feta och runda på chips och dipp också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Julia va så glad tå on fått va me Piispurven :) Mera sådant (y)

2009-05-06 @ 20:40:58
Postat av: Piisa

Måtta ju ta chansen en gang vi va i Nybyjjin båda 2 :) vi va ju ut å läita en möjlig kojjplats hu läng som helst åså läita vi bland skrote i uthuse me moffa :D

2009-05-06 @ 21:55:38
Postat av: Anonym

ååååh, så ni ska buri bygg :) inte illa ;D ni får väl fortset ti fundär nu tå imå på festen :)

2009-05-08 @ 06:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0