Ouh boy.

Nu har det hänt massor och jag har tänkt skriva varje kväll men det har liksom inte bara hänt. Iallafall här kommer de senaste dagarnas händelser lite kort;

Fredag, ooh halleluja äntligen helg! Kvällen spenderades på Solf Gästgiveri där Tessa & Juha bjöd på vikingamiddag, drack, åt och talade om allt möjligt skoj hela kvällen och sen blev det efterfest hemma i korsnäs..

Lördag, nu var det tydligen halloween igen. Dennis & Casper smög utklädda runt huset med deras mamma när det hade blivit mörkt och när vi upptäckte dom kiknade dom nästan av skratt! Orkade inte festa denna kväll så blev till att skjutsa lite folk hit och dit, T fick låna Antons Volvo hela kvällen så blev en del skjutsande som sagt bl.a till Malax för att äta lite hamburgare. Annars latade vi oss hemma, var trötta från kvällen före och vi var inte ett dugg snåla på öl.

Söndag, älskling fyllde 19 år och äntligen fick han öppna presenten jag köpte för typ 3 veckor sen, har varit nervös sen dess att han inte skulle gilla den. Men bilklädseln kommer väl till pass i den nya bilen som vi ska åka och hämta till Swe 19-22 okt. :) Blev en hel del ljud sen på kvällen när halva tjocka släkten kom, 5 ungar som alla är yngre än 9 år kan föra en hel massa oljud.. Så efter att kaffebjudningen var över så blev det att titta på en dålig film.

Måndag, fick en liten chock när jag läste på facebook på morgonen, moster och hennes gubbe (förlåt magnus =D) hade tydligen förlovat sig under helgen! Stort grattis till de 2, de passar så bra ihop.. Hade mest serverteknik hela dagen och sen åkte vi hem till korsnäs igen, orkade inte vara på internatet denna kväll. Väl hemma pysslade vi på med våra egna grejjor + att vi beställde hem MacMini'n åt mamma och tittade sen Pirates of the Caribbean 1 som avslutning på kvällen.

Tisdag, var otroligt trött när klockan ringde halv 7 så vi sov en bra stund till och kom förståss försenade till skolan, tar ju ~40min korsnäs-närpes. Kommer verkligen inte att sakna skrottin sen när den nya bilen kommer, nejnej. Det är allt jag har att säga men man tager vad man haver i bilväg just nu.. Sen efter skolan pöös vi iväg in till Vasa med André som chaffis, hämtade ut mammas 22" skärm (aaargh jag vill också ha en sån..) och shoppade en minidvi till di kabel så MacMini'n ska passa. Så nu sitter T och spelar för brinn kära livet, kunde aldrig tro att bildkvaliteten skulle skilja så mycket men förståss mitt CRT tv börjar vara till åren så inte klår det en 22" HDMI/DVI skärm =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0