En annorlunda middag.

Fick verkligen världens hjärtklappningar när jag var påväg mot Korsnäs ikväll.. Mittiallt hoppade en stor hjort ut på vänster sida av vägen tillräckligt långt bort för att jag ska hinna stampa på bromsen och sen väja åt det håll den kom ifrån så det hördes bara ett dovt kadunk från höger sida på bilen när hjortens bakben (antagligen) tog i där, men det syntes inga repor elller sprickor sen när jag kollade hemma vid Tobias. Men gud så nära det var att jag skulle ha fått ta med hjortstek hem, tror om jag skulle ha haft skråttin så skulle den bilen nog inte finnas mera för med de bromsarna den har skulle jag inte ha fått det sådär snabbt nedbromsat eller ens hunnit se den tillräckligt fort..

Och nu ska jag titta lite på Medium i sängen på MacBooken, min mage mår inte särskilt bra idag tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0