En tegelvägg.

Gaah, har varit en av dom värre dagarna idag.. Mitt humör åker bergochdalbana milt sakt och jag börjar bli trött på det! Är himla orolig och nervös över precis allting just nu, känns som att en stor vägg kommer emot.
För det första har vi yrkesprov imorgon i serverteknik och jag är nervös, jättenervös sen de som hade provet idag sa att vi bara fick använda Fedora som webserver och inget annat! Jävla lärare som inte kan informera om sånt före, hade ju övat och fixat med Ubuntu webserver som är baserat på Debian.. Så nu kommer webserverdelen att skita sig totalt eftersom Fedora baserar sig på Red Hat som är något helt annat, vilket i sin tur betyder att alla mina anteckningar inte är till någon nytta. Brabra.
Och för det andra så ska vi snart flyga till Stockholm, I believe I can fly det är så jag tänker nu hela tiden, fast det ska bli lite roligt också har ju aldrig flugit förut.
Och sen så har vi ju skola vs. jobba efter sommaren som ligger och trycker där bak i skallen, önskar nästan att det var 2år till i den här skolan så man skulle ha lite betänke tid ännu, men nej.
Var ute och raggade lite med skrottin för nån timme sen också i den här halkan + snön, kan med gott samvete säga att jag kände mig som Bambi på hal is. Blir en liten utmaning att lära mig att hålla mig på vägen och inte i diket i vinter tror jag, eller kanske inte så riktigt men känner mig spänd när jag måste sitta bakom ratten nu när det gäller att koncentrera sig ännu mera. Dendär fina sladdelisladden x2 förra fredan är fortfarande i färskt minne, kanske jag skullet ta och utnyttja min dolda(?) talang och börja drifta med dom coola grabbarna med volvosarna på Vocana parkeringen om morgona?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0