Lisslördag

Denhär dagen började med att jag försov mig en timme.. Bra gjort! Första orden Tobias sa imorse när han vaknade var " Å varför ligger du här och goosar ännu när du borde vara i Malax exakt just nu?" Så det blev med andra ord att stressa iväg med sminket och frukosten på hälft! Efter att praktiken slutade brummade jag iväg tillbaka mot Korsnäs för att hälsa på T på hans praktikplats, de hade en stor och lite läskig hund som skrämde livet ur mig när den kom smygande bakom mig och skällde mittiallt när jag talade med T's "chef".. Hann lämna in skattepappret åt Jenny också så jag får ut mina lönepengar för de 21h jag arbetade för henne, skönt att slippa arbeta för nån som inte tar ansvar för maten dom gör och serverar! Blir så arg av att bara tänka på saken.. Tycker synd om Pernilla som fortfarande jobbar dr för att hon inte hittar något annat just nu! Sen så har även turkkasettspelaren i S40 blivit utslängt ikväll och blivit ersatt av JVCspelaren från förra bile och jävlar vilka högtalare bilen har!

Imorgon blir det att åka hem och visa mamma lite hur macminin funkar, den har ju kommit nu äntligen! Ska sätta upp lite bilder imorgon bara jag kommer ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0