Bilar och saker..

Höstlov here we come! Känns lite konstigt att ha ledigt nu igen efter att först ha haft sommarlov, sedan 6 veckor praktik vilket också var som sommarlov nästan och sen den veckan vi var i swe/norge och nu har jag varit en vecka i skolan och baang höstlov. Yeah..

T & jag har ju hunnit med en sväng in till stan förra hälgen efter en PS3 som vi köpte ihop, den har stått på oavbrutet (förutom nätterna) heela veckan på internatet så det var ett bra köp. Har siktat in oss på ett HD tv som nästa och har tittat på en massa olika och kommit fram till att vi vill ha ett Samsung som nu T's mamma och pappa ska köpa åt honom i julklapp/födelsedagspresent tydligen mittiallt.. Så där så sparar vi ju lite pengar!

Idag har vi hunnit med ganska mycket för ovanlighetens skull.. Har varit in till stan en sväng efter några grejjer åt mondeon och sen så städade vi bilen hos mommo och moffa och nu så åkte T och Jimmy ner till Olav's växthus för att skruva och fixa med dom nya högtalarna vi köpte idag, fattas bara dendär dyyyra förstärkaren nudå så vi får in basen som har stått och möglat i skåpet ett år.. Kanske vi köper en sån nästa gång då när vi inte behöver tänka på tv'n längre :) Meen får se hur länge det tar innan mondeon byts ut, har börjat titta på några nyare modeller av antingen mondeo eller focus. Personligen tror jag att jag skulle gilla focus bättre när dom e mindre men det är ju T's bil så har inte så mycket att säga till om antar jag..

Har även börjat tänka på vad jag ska köpa åt T när han fyller 1 nov och jag har det nästan klart och även julklappen börjar vara utfunderad såhär passligt i förtid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0