Jag ska.. flyga !

Är megajumbojätte förkyld och låter som en elefant med snabeln full av dynga, ungefär. Har haft webbprogrammering 2 första timmarna idag där vi håller på att fixa det sista med kraftskidors hemsida, härrejävlar vad man kan bli trött på att hålla på med dendär sidan.. Men förhoppningsvis är dom nöjda nu på torsdag och vi får detdär rätta lösenordet som vi skulle ha igentligen fått i maj. Vi håller tummarna! Har tydligen också bestämt ett preliminärt resedatum för resan till London. 6-12 mars eller nåt sånt. Synd bara att vissa åker snålskjuts när dom inte gör något för att samla in pengarna utan istället sitter på flashback eller liknande och lider alla timmar de skulle kunna hjälpa till med hemsidorna. Sen de resterande timmarna så hade vi serverteknik med janis bananis och nu börjar jag verkligen kunna allt vi ska ha till yrkesprovet, vilket känns otroligt skönt!
Talade med mamma igår kväll, och hon sa att pappa och hon nog skulle betala resan till Sverige när T ville att jag skulle komma med iallafall nu när han ska köpa ny bil, eller hans föräldrar köper och han väljer =D Så nu ska jag få flyga för första gången i mitt 18 åriga liv, de ni! Gissa om jag är nervös men roligt ska det bli.. Åker en 19 november på kvällen och kommer hem 22 november och då förhoppningsvis med en ny Mondeo.
Förhoppningsvis kommer T's bil att se ut såhär minus den fuula vingen.

Kommentarer
Postat av: michn

He ska va peschoo 30sjuu , du kan ju ööv lägg uut arman , bloond o säij jag kan flyga, jag kan flyyga, jaag kann flyyyga.!!!!!

2009-10-29 @ 17:46:12
Postat av: Mushon

men slut nu me täide jävla fordan!!!!!! :@ e finns ju 1000000 ar bilar ti väli på!!!!! slös pengar på en svedoräiso för en ford .. jaa jaa ...

2009-10-31 @ 10:46:06
URL: http://mushon09.blogspot.com/
Postat av: Piisa

papp - ingen peshåå på vår gård, trallalala =D



ch - sidu ha man siti i en ford mondeo så vill man inte ha naen aarin bil na mäir förutom kanske en Volvo S60 men di e lite fö dyr än.. Bilan e myki billigan + snällan behandla i Swe så täfö.. :) Kan ju int buri kör me na kakka märk som peugeout, renault elu citroen heller når int di haller fö na.

2009-11-03 @ 19:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0