Pubkväll, yeah.

Haha igår var nog nästan den värsta krapula dagen någonsin, att man aldrig lär sig.. Men roligt var det iallafall på både förfesten och pubkvällen på lördag. Minns inte allt men det är antagligen tur, minns att jag och Pernilla tog nån minttu snaps och drack gin, sen där mot 1 tiden hade vi tydligen frågat av bandet som spelade ifall de kunde spela nån låt men minns inte vilken och mittiallt så dansade vi med Carina & Julia mitt på golvet. Så det hade nog blivit någon för mycket för dansa brukar jag aldrig göra, aldrig.. Och som sagt igår förbannade jag nog mig själv, hade en fin liten (läs stor) huvudvärk, ingen mat gick ner och ett fint blåmärke på ena knät. Roligt + att de pengar jag tjänade in på lördags dagen när jag stod i kassan på pizzarallyt, ja de va inte mycket kvar av dem inte.. =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

domt höv får kroppin alltid liid åv

hehehe!!!!

2009-10-12 @ 17:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0