All tid i världen, nästan..

Sommaren är över, sommarjobbet börjar sakta lida mot sitt slut och jag har all tid i världen att skriva på bloggen, nästan. Nu har vi stängt på Åminne alla måndagar-tisdagar, sen i september så har vi bara öppet fredag-söndag men har talat med varamiespalvelugubben igår och det lät som om jag skulle få vara på Dermoshop hela september, hatar stället men det är iallafall ett jobb.

Denhär sommaren har jag lärt mig otroligt mycket, både om mig själv och min omgivning. Att alla kanske inte har det så bra som de ser ut att ha och alla döljer vi något för andra, så är det bara. Om det är stort eller smått det kvittar, alltid är det något.

Min relation till mamma och pappa har också ändrats en hel del, känns som om vi har fått en mer vuxen relation till varandra och det gillar jag skarpt! Jag vet att jag kan lita på båda två till 100% när det verkligen gäller.

Vänner, det har jag väl några av men inte några riktigt nära vänner förutom min ena moster och min äldsta kusin. De andra vännerna består till 98% av pojkar, vet inte riktigt hur det har blivit så men jag trivs bättre i deras sällskap sist och slutligen än vad jag trivs i en massa flickors sällskap. Det är som mindre tjaffs och mer hålligång så att säga.

Men nu ska jag och Skråttin bege oss hem till Nyby för att fixa lite på Skråttin med moffa och för att testa rullorna jag tog hem från Ch's. Undrar nog om jag minns hur det var man gjorde längre :D

Kommentarer
Postat av: Mushon

<3

2010-08-31 @ 23:21:56
URL: http://mushon09.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0