Bröllop & LAN!

Har serverat på ett bröllop från kl 16 till 01 idag/kväll. Bröllopet var ingen större hit när det gällde själva festen, lam fest och ingen hålligång, den gången jag gifter mig så ska det vara fart och fläkt med mycket skratt, vilket saknades här.. Eftersom bröllopet slutade tidigare än befarat så beslöt jag mig för att åka på LAN som Tobias och co har, är fortfarande här på Decor center med Tobias, Tommy & Björn. Lukas och Simon orkade inte spela en natt till så de har åkt hem och Richard och Sepo har gått till Tesin för lite efterfest :) Tommy håller som bäst på att byta dataskärm för 4:de gången denna kväll tydligen, tur att han har en heeeel samling med CRT-skärmar. Tror han är den enda på jorden som har så många, omoderna skitskärmar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0