Guess what?!

Jag trivs verkligen inte på Dermoshop, det går bara inte! Blir ju galen av att gå runt i en cirkel 8h/dag och plocka "Anti-Wrinkle" crap åt ansikten och liknande som förmultnade gamla tantor som inte har något annat att spendera sina hårt besparade pengar på sitter och klickar hem. Varenda gång jag tar ut en faktura ur maskinjävlen där det är en massa anti-age grejjer med så blir jag ännu mer deprimerad, varför kan man bara inte få åldras naturligt utan kvinnor i 40-? ska numera se ut som 25 år. Jag tycker min mamma är vacker som hon är, hon skiter i smink och sånadär saker som döljer ens ålder. Istället motionerar hon och håller sig frisk, det är det man ska satsa på..!
Men nu tillbaka till saken, jag trivs verkligen inte.. Har varit där 2 dagar nu och det räcker gått och väl! Vet inte hur det blir med Charleys Bar i Malax heller när hon aldrig hör av sig som hon sa, funderar stenhårt på att ringa och kolla läget, för på Dermoshop vill jag inte stanna. Tänkte idag när det kom en ny en dit från Varamiespalvelu, "stackars jävel, har du också hamnat i dethär grodträsket".. Man kan ju inte utvecklas och lära sig något nytt där, jag vill lära mig nya saker!

Kommentarer
Postat av: michn

Kva ska man giss, hede veta man ju, he no bare ti bit ihop teendren o arbit.Fick höör na nytt i dag att handi släktingin i koshnäs gaar e riktigt dåålit fe, haar it råd ti byyt ringan åp lastbiilin sen å liite me kööror

2010-08-31 @ 17:17:18
Postat av: Piisa

Veta no e innerst inne jag å, men vila nu pröv pånytt! Nu så synd man int lär se e piss där, på Åminne ha ja ju lärt me myki i somar.. Rolit ti arbet tå iallafall.

2010-08-31 @ 23:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0