En tur till Korsbäck

Skoldagen gick fort, hade bara 3 timmar med Jan och sen fick vi gå hem. Bestämde mig då att ringa och fråga farmor om de var hemma, Tobias var snäll och lånade ut bilen så jag åkte dit i några timmar.. Hjälpte farfar med lite dataproblem och talade allmänt skrot med farmor, med hem fick jag en flaska av deras hemmagjorda rödvin som smakade mums :) Sitter nu här och är proppmätt efter att ha ätit skinkfrestelse som vi gjort helt själva. Funderar lite runt flash spelaren och har nu fått den första Norge filmen omgjord så att den funkar i min egengjorda flashspelare! Pluspoäng till mig.
Glömde att tillägga att farmor och farfars bordercollie Jill har verkligen blivit en vandrande köttbulle så rund som hon blivit! Och härregud vilket liv det var när hon märkte att jag hade kommit, farfar hade varit hem till oss i Nyby en sväng och haft med Jill och hon hade blivit så besviken när jag inte var där så hon gick inte ens ur bilen men nu när hon hittade mig hos farmor så blev det livat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0