Fnissar & är smått irriterad.

Sitter och småfnissar åt Tobias som springer som en galning mellan sin dator och maten han håller på att fixa, haha han får skylla sig själv när han lovade att fixa maten om André fick låna iMac'en en stund för att spela.. Men nu på samma gång e jag smått irriterad på de 2 eftersom de glömde att switcha internetssladd och dela ut internet mellan 2 game, vill ju spela MAG på PS3'an men det går inte utan nät. JAG BEHÖVER INTERNETSSLADDEN SOM NU SITTER I iMACEN! Sladden sitter vanligtvis i PS3'an men av någon konstig anledning så sitter den nu på fel ställe, och nu sitter de och spelar sitt andra game av HoN som de inte kan avbryta i en min.. För så länge tar det att ta internetsladden från T's dator och sätta den i iMacen och sen dela ut nätet trådlöst från iMacen till MacBooken, den smarta PS3an tar nämligen inte emot utdelad internet från datorer.. Suck och bedrövelse. Lär få vänta i ytterligare 40min på att få spela, jävla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0