Lata dagen !

Har jobbat stenhårt med slutarbetsuppsatsen idag så nu är det bara finputsningar kvar. Fick ett fint telefonsamtal från varamiespalvelu som verkligen gjorde mig glad, ska nämligen få söndagsarbete på dermo från början av mars - slutet av maj! Äntligen skramlar det in lite extra pengar, så skönt!
Efter att vi kommit till internatet ikväll satte jag igång och började sy T's plånbok som hade mer hål än en ost från Oltermanni. Slutresultatet blev väl inte det bästa men nu sitter den iallafall ihop och inga bankkort och småpengar trillar ut igen. Sydde även fast en knapp som satt löst på min jacka när jag var i farten..

Kommentarer
Postat av: michn

he va ju bra, så tu it att bobinas konkurentin söker folk, ja tänkt nå säij åt de att tu sku kun sök når et en gaang haalder på

2010-02-23 @ 07:33:07
Postat av: Mushon

Ve je heje nu fö hemmafru fasoner du ha börja me? :o syöm??? he kan it ens jag juh :D haha! ja bruk jev tåli arbet åt moffa ja ;) han e ju KUNG! xD

2010-02-23 @ 13:37:28
URL: http://mushon09.blogspot.com/
Postat av: Piisa

papp - vad söker di folk ti tå?



ch - haha ja kan bara ja vill! Moffa e kung på allt som finns ;)

2010-02-23 @ 15:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0