Så vackert vinterväder !

Har haft lite dålig uppdatering på sista tiden men det är för att jag tycker inte det är så roligt att sitta och skriva en hel drös med inlägg efter varandra som saknar bilder, blir så tråkigt att läsa.. De bilder jag tar på internatet är inte heller så roliga eller för den delen speciella så därför lägger jag inte upp något därifrån. Men nu idag så har mamma och jag varit ute en lång stund och tagit "action bilder" , det vill säga att jag har hoppat från en storsnöhop rätt ner i drivorna som finns här ute på åkern och mamma har knäppt massor med bilder. Mot slutet vågade även mamma hoppa så jag fick prova på att ta några bilder och dom blev så roliga, alla miner och ben hit och dit :D Har provat på lite HDR bilder också men har inte fixat till dom ännu när jag har laptopen i Närpes och på den finns programmet jag brukar använda för sådana så de slänger jag upp sen ikväll bara vi har kommit oss dit. Ska snart äta här hemma och börja packa och sånt så snart bär det nog av tillbaka till Korsnäs. Blir kanske att titta på någon film senare ikväll eller så blir det att jobba med slutarbetet..


Här är ett smakprov på dagens bilder..
Helt oredigerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0