Slutarbetet.

Sitter och pillar på slutarbetet, är lite stolt när jag orkat hålla på så länge som 5h i sträck idag (- små pauser)! Nu har jag iallafall websidan på koll och har skrivit all kod jag igentligen behöver.. Får alltså snart börja på med arbetet att redigera filmerna, svårast där blir nog att välja bra musik till klippen.. + förstås redigera de återstående bilderna som ska upp på websidan.
Sådär ser den ut nu..
Thumbnailsen kan man föra med muspilen på och dom blir förstorade till höger precis som bilden på Julia, på kartan kan man klicka på de olika namnen och hamnar då till en sida som denhär.. Under den stora bilden av julia finns ett filmklipp som man kan titta på. (bilden är i vägen nu så det syns såklart inte)
Annars måste jag nog säga att det var en otrolig tur att jag fick låna hem iMac'en från skolan, det går så mycket smidigare att jobba i Snow Leopard än i Windows.. Finesser som exposé och liknande gör så att det bara flyter på! 24" skärmen gör ju sin lillalilla del också..

Kommentarer
Postat av: michn

tu kan ju skick via meile så man får skååd åp hede slutarbite det.

2010-02-03 @ 18:11:14
Postat av: Piisa

Kan ja väl.. Skickar ti bob adressin din tå.

2010-02-04 @ 07:34:07
Postat av: Mushon

Dukti Piispurv :)

2010-02-04 @ 14:23:31
URL: http://mushon09.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0