Snuvig bil & ingen kamera.

Haha ibland är det bara för roligt. När man lämnar kameran i Närpes ja då dyker det upp så många tillfällen där man bara skulle behöva ha en kamera! Som till exempel just nu när Biper ligger här bakom laptopen och har ena tassen på anslagstavlan på väggen och försöker förbrillt få loss de där färgglada plupparna, eller som när han för några timmar sen låg i handelskorgen i min famn och tittade på Supernatural med mig och T, eller som när de där fåglarna för en gångs skull faktiskt landade i busken precis utanför T's fönster.. Var var då min kamera?! Provade ta en bild av Biper när han håller på som han gör just nu med mobilkameran, men saken är den att telefonen är 5 år gammal och kameran i den likaså. Alltså det blev inga dunderbilder direkt.. (Men det är enda telefonen jag har haft som har överlevt mer än ett år i min ego, ♥ T's gamla SonyEricsson Walkman telefon).
Iallafall så orkade vi inte släpa våra feta rövar till Närpes ikväll eftersom S40 tydligen blivit lite snuvig av all snö som blåst in där bilen tar in luft = att hela insidan immar åter när man kör och det blir ingen sprutt i fläktarna så nu står den inne i Olavs stora och varma lager och tillfrisknar tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0