Sommarjobb..

Börjar nog bli lite nervöst angående sommarjobb nu. Har ringt och frågat på 2st och där så tog dom bara de de hade i fjol, ett 3dje som jag ansökte om för en månad sen så lär jag inte få svar på förrän i mars.. Ska se om om jag har bättre tur med Dermoshop iår än förra året, bara jag får dendär blanketten, men jag hoppas inte och tar inte heller ut något i förskott. Imorgon ska jag pröva med att ringa och höra med Sandströms och i värsta fall Hultholm, Hultholm är säkert ett jättebra ställe om man inte behöver ha sommarjobb hela sommaren men det behöver jag! Var ska jag annars skramla ihop pengarna till hösten och allt vad det innebär med egen lägenhet och ny skola..
Så sammanfattningsvis så har denhär dagen gått åt skogs. Käpprakt. För jag tänker inte fråga om jobb på baren för den nya ägaren är helt knäpp i huvudet och helst så vill jag inte alls arbeta i mammas & moffas växthus heller, det är absolut absolut absolut sista utvägen. Vem vill sitta och sutta sommarjobbspengar av sin egen familj egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0