Sportlov here we come.

Nu är sportlovet här och jag har massor på schemat. Klippning + färgning av håret, time with julia och jessica, en dag i simpsiö med min gamla kompis från högstadiet och packa inför Londonresan..

Imorse brummade vi iväg till Närpes med T's föräldrars S60 och spenderade halva dagen där med prov i datakommunikation och inlämning av slutarbetet. Min slutarbetsuppsats blev hela 22 sidor lång! Hoppas på ett bra betyg eftersom jag har lagt ner så mycket tid på hemsidan, bilderna, filmerna och uppsatsen..

T kommer att vara utan bil hela helgen så får se vad detta blir till. Var till verkstan med S40 idag och de konstaterade att det var bussningarna kring stagen i växellådan som givit upp och att det var någon liten metallsak som har något att göra med motorhuven som böjt sig, så därför går inte huven åter ordentligt. Så tack och lov inga allvarligare grejjer.. Ny kofångare lär inte heller bli så fasligt dyrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0