Tankar och funderingar

Är hemma i Nyby nu igen, börjar bli en vana att åka hem på lördagskvällarna tydligen. Har inte gjort nåt spännande idag, vi vaknade sent som vanligt. Började fundera på om vi skulle åka in till Vasa och simma på Tropiclandia men ingen annan än vi verkade vara på hugget att åka någonstanns så vi sket i det hela och tar det nån annan gång..

Mamma och pappa har varit ute och letat ny bil idag, hoppas de snart hittar någon bra som inte är för mycket körd, som är bekväm och som inte kostar en halv förmögenhet. Känns så roligt att jag ska få den bilen de har nu, hoppas bara den inte går sönder stup i kvarten nu då.. Ska ha den på somrarna och när jag annars behöver den, sen när jag inte har den så har mamma den, men det känns som om jag kommer att få mer frihet ioch med att veta att jag alltid har en "egen" bil att köra med när jag behöver, hatar att låna T's bil när den inte är hans & min utan bara hans. Vill ju inte krocka med den eller liknande, därför så är jag så glad för att mamma och pappa ska behålla sin gamla bil och inte byta bort den!

Här är några låtar som spelas i iPod Nano'n just nu;




Lyssna där några sec före 1.00min, så bra.
+ en massa Metallica låtar. Enjoy!
Haha och nu hör man hur pappa ligger där nere i soffan och snarkar som värsta elefanten, kl är bara halv 12..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0