Torsdag 11.02

Idag fick vi mittiallt besök av Tommy så här sitter det och nördas HoN för fullt, själv sitter jag och skriver på slutarbetet. Bara 2½ vecka kvar nu sen måste det vara färdigt.. Har även ringt till ett x antal företag och affärer och frågat sommarjobb men icke sa nicke, sen så talade jag med Ch och Magnus och då blev jag lite gladare när de tipsade om en sida på nätet och där sökte Åminne Folkpark servitriser tills i sommar och det är ju det jag helst vill arbeta med just nu så dit ska jag nog skicka in en arbetsansökan och hålla tummarna! :) Mamma ringde också idag och vi talade en stund, hon tyckte att det inte var så farligt ifall jag inte hittar något jobb när det inte är endast jag som isåfall blir utan. Kändes skönt att få prata lite med henne, jobbigt att bara sitta och plåga Tobias med det här..


Kommentarer
Postat av: Mushon

Ang. sommarjobbet så je e no bara ti sök ti en massa ställ som vi tipsa om så tror ja no e nappar nainstans .. men ja halder tuman för Åminne :) Tå väit ja ju vann ja har de ;D haha!



Ang. fotografien du ha ladda opp ije så väit ja no int om ja ska skratt elå gråt .. xD nörd.nu .. e val bara värr å värr :DDD hahaha! :)

2010-02-12 @ 08:09:47
URL: http://mushon09.blogspot.com/
Postat av: Piisa

Haha ja iallafall ande första bilden beskriver våra dagar ganska bra =D

2010-02-12 @ 12:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0