Wall of text!

Har inte hunnit uppdatera under helgen, tänkte göra det igår kväll men då när alla mumintroll hade igång sina torrentnerladdningar på internatet så blev det så trögt så man slapp ingenstanns! Jävla mumintroll.. Har klagat åt Kaj som håller i trådarna för nätet, för inte ska man väl gå och betala för något som 60% av tiden är så slött så det tar 10minuter att ens se google?! Helgen har annars varit bra, på fredag åkte vi på bio igen med Anton och Björn och efteråt var vi och åt till Dallas pizza, vilka mumsiga pizzor! Talade också en stund med ägaren som råkar att vara T's småkusin.. Han verkar vara lika galen i Apples prylar precis som Tobias så de passar bra ihop dom två. På lördag åkte jag hem till Nyby och fick en smärre chock när hela tået var igendrivat och man måste plumsa genom 40cm snö hela vägen upp till huset för traktorn hade stannat mitt i tået.. Åkte en sväng med Jessica till Julia i Malax för att hjälpa henne lite med Photoshop, sen så blev det att titta film hos mig.. Igår så åkte vi tillbaka till internatet, snön yrde jättemycket när vi körde och det var typ en 30cm snöhög i mitten av vägen heeeeela vägen till Närpes, skrev på kvällen lite på slutarbetet och tänkte som sagt uppdatera bloggen men internet blev helt vips otroligt trööööögt som sirap, yeey! Men nu funkar det något så när, fortfarande trögt men man slipper sakta framåt.. Har tittat genom alla videokamerakassetter jag fick av mommo så nu vet jag vad som ska in i iMacen och inte in, tog en bra stund eftersom det handlade om 6 band. Är annars på himla dåligt humör idag när allting bara bråkar, när jag tänkte spela MAG på PS3 så var internet för slött och man blev bara disconnected från servrarna, sen när man pillar på laptopen så börjar den bråka och nu dethär jävla internet som Kaj tydligen inte bryr sig om att fixa eftersom han inte behöver bo här och fattar inte hur det är!! Som avslutning kan jag slänga in de bilderna jag tänkte slänga in igår, om det funkar..




Datorn som jag lånar av skolan



Min kalevalaring och T's klassring




*Mina kompanjoner igår kväll..

Nästan så att man längtar hem.. eller tills vi flyttar till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0