Fransmän!

Konstigt vad kvällarna går fort här på internatet.. Skoldagen gick sådär lagom trögt, höll på med slutarbetet nästan hela dagen så nu har jag en ungefärlig layout för hemsidan och ett första utkast till innehållsförteckningen i uppsatsen. Känns bra att allt har börjat rulla, vet inte riktigt hur allt kommer att lösa sig ännu men tar det som det kommer, kan inte börja fundera på all problem på en gång för då kommer man ingen vart. Imorgon lär vi få sluta 2h tidigare, tänk att för en gångs skull talade läraren om det i förtid! MEN på LÖRDAG så är det öppet hus och gissa vem som måste vara på skolan från 9-14..
Annars kom jag på en pangidé efter vår lilla tupplur idag efter skolan, så jag brummade iväg till eepe och förverkligade den. Köpte 2 fransbröd, gurka och smör, fryspåsar och annat. Men det viktiga var just fransbröden, skar upp båda i skivor och frös in det mesta men lämnade några att äta ikväll och i morgon på morgonen.. Och sen när man vill ha mera tar man bara fram någon skiva och låter det tina, då blir ju aldrig fransbrödet äckligt skarpt och jag får äta upp bröden i egen takt! Smart :D Så medans jag tittade på filmen The Lake House så åt jag fransbröd med gurka och det smakade lika gott som när vi brukade handla hem batonger från stan och äta dom direkt när vi kom hem med mycket smör och gurka på, namnam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0