Hejhej igen.

Åkte ju som sagt på praktik iallafall idag fastän min röst är lika med 0, det gick ganska bra Mattias han babbla på och jag nickade eller skakade nekande på huvudet men inte kunde jag ju vara helt tyst någon gång kom det nog lite ljud fastän jag inte skulle få säga något alls.. Speciellt jobbigt är det när man sprang på i korridorerna och in till folk man skulle hjälpa med datorn när man inte fick sitta och småprata eller säga hej (Måste tro att jag är helt otrevlig när jag inte kunde hälsa i korridorerna..). Bäst skulle det ha varit att ha en stor jävla rosa lapp i pannan där det stod "STUM PUNKT SLUT."

Nåja efter praktiken åkte jag till min minsta kusin Julia för hon ville ha hjälp med datorn och Photoshop CS3, kan ni tänka er att en flicka på 10år sitter och ritar så fina och detaljrika bilder i först Paint och sen så finputsar hon dom i CS3! Hon är så otroligt duktig, ritar 100ggr bättre på datorn än någon annan som jag känner.. Ska nappa någon bild av henne sen och visa er. Hon gör även egna tecknade filmer med dom där bilderna med ljud till och allt, snart lägger hon antagligen upp den första på hennes egen blogg (som finns under mina länkar). Fixade även lite med mosters burk och Magnus bärbara så nu är allt i skick för denhär gången! Roligt att se de 3 pluttarna någon gång också ;)

Efter att jag brummat iväg hem kom jag på att jag bara måste ut och testa den nya kameran i mörkret, bara för att se hur de olika inställningarna beter sig. Så jag tog stativet och kameran och gick ut och fotade lite (dumdumma mig som inte kan hållas inne fastän min röst är död och begraven..) och här är några bilder..


Nu lite Scrubs före vi somnar Tobias och jag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0