KAN.INTE.PRATA..

Helt utan röst, i över ett dygn.. Precis vad jag har önskat mig! Om jag ska vara ärlig är nog det här det värsta dygnet under alla mina 18år.. Haha Tobias som trodde till en början att jag skämtade men sen fattade och då tyckte han att jag var otroligt tråkig när jag inte kunde tala, tack för den! Igårkväll och idag har vi mest tittat på Scrubs så nu är säsong 1 avklarad. Imorgon är det praktik igen vilket betyder att dethär är sista jullovsdagen, skoj.
Sitter och tittar på Bones med mamma nu, får väl sen börja tänka på att börja bädda ner sig i sängen så man kommer in i den gamla dygnsrytmen och inte den otroligt galna "sova 03-11.00" rytmen..
Saknar T ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0