När tiden inte räcker till.

ÅHH, fattar inte hur man ska hinna med allt nu helt plötsligt! Imorse kom Stigu in i klassen och "surprise surprise alla ska göra varsin webshop till era egna hemsidor som vi skall visa för skolan i London" Hur ända in i h*lvete ska vi hinna göra en sån och slutarbetet på samma gång?! Har iochförsig hittat en bra tutorial MEN det är ändå mycket tid som går till spillo på att pilla på något sånt där som vi ändå inte får något betyg i eller liknande, istället för att fokusera helt på slutarbetet.. Har även hittat några färdiga webshopar som man kan ladda ner så får se då, blir det liksom för mycket så tänker jag ladda ner en av dom koderna och så är det klart. Fattar inte varför det ska vara så mycket fjäskande för dom där Londonstudernadena vi ska och hälsa på, fattar bara inte..

Nu lite Civilisation IV så jag får ta ut min aggression på några fula barbarer och of course Napoleon. Ska krossa skitarna.


På söndag är det en lite speciell dag, då har vi varit ihop i 2år, eller ja klockan 7 på kvällen är det exakt. Tiden går såå snabbt! ♥


Kommentarer
Postat av: MALINHE |foto|

SV: tack!:)

2010-01-20 @ 15:54:48
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Gotlänning, sambo och foto

Aa precis.

Jag skulle åka iväg halv sju imorgon för att träna - haha. Sjukt jobbigt!

2010-01-20 @ 21:55:45
URL: http://ringbomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0