Slutarbetet är här!

I fredags såg vägen från Närpes ut såhär

Måndagsskoldagen är över, hela dagen har gått åt att planera slutarbetet. Har bestämt mig för att göra en hemsida med en karta över vänstra delen av Finland, Norra Sverige & Norge och på kartan skall vår senaste resa till Norge märkas ut. Och man skall då kunna följa vår resa genom att föra muspekaren över små pluppar som visar bilder från stället där pluppen är och där större pluppar är finns det med allmän information och videosnutt om stället. Låter kanske inte så svårt men det är nog en hel del att tänka på, har redan kommit en bit på vägen genom att ha väljt ut de bilder jag vill ha med.. Sen nästa vecka så blir det att titta på allt film material och försöka plocka ut det bästa + att börja bygga upp hemsidan. Nu när vi har börjat på med allt detta så känns det verkligen som att skolan snart är slut! :D


Annars är väl allt som vanligt, igår hängde jag upp några blå och mycket mysigare gardiner i fönstrena på vårt rum eftersom standardgardineran är sååå tråkiga. Och nu blir det lite tv tror jag bestämt men först lite bilder från helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0