Lägesrapport!

Förra inlägget skrev jag när jag var så otroligt stressad över allt som låg framför en, hatar att vara ovetandes om en massa när det bara slutar med att jag funderar,funderar och funderar! Nu känns framtiden mycket ljusare, fick ett samtal från korsnäs kommun att det fanns en ledig 2r+k inne i Korsnäs MEN det var en person som var före oss på listan, så på måndag får vi besked om vi får den eller inte. Hoppas så in i norden att vi skulle få den, 57m2 och hyran var inte alls dyr.. Jobb har jag också fixat till hösten, blir Sale och Charley's Bar i Malax. Så just nu känns allting så himla bra !!
Har arbetat 17-23.30 ikväll och är nu hemma i Nyby utan Tobias, känns som om halva mig fattas när han är där långt borta i Korsnäs.. Imorgon är det en ny arbetsdag, så blir att hoppa isäng nu, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0