Magiska fingrar

Nu är datorn tipptopp igen tack vare T's magiska fingrar (krävdes typ 5 knapptryck och lite skratt för att jag inte visste vad det var för fel men det visste ju T direkt, vad annars).. Eller tipptopp och tipptopp, den fungerar iallafall som den ska, men den behöver fortfarande installeras om precis som den har behövts nu i över en månad. Men jag är alldeles för lat. Annars det lilla fel den hade var att den ville boota från nätverket och letade och letade efter en server att boota ifrån, undrar hur den har kommit på den smarta idéen?! Har aldrig hänt förut därför kunde jag inte fixa det själv. Men nu när datorn fungerar så är kameran hemma i Nyby och minneskortet också så inga bilder idag heller tyvärr, kommer att komma en hel drös sen.

Har varit till frissan idag och fixat till håret, blev otroligt nöjd! Den nya färgtekniken gav ett tufft resultat :) Sen så brummade jag vidare mot Korsnäs och passade på att våldgästa T på hans jobb, tankade min bil fullare än fullast och åkte hem till T's föräldrar. Nu kollar vi bara tv och tar det lugnt.

Imorgon blir det att åka iväg in med Jess till stan för att shoppaaaaa! Eller hon handlar och jag är smakråd, bättre att spara pengarna till London, det bär ju av på söndag.


Tror jag aldrig har känt mig så fri som nu, förut den 12 maj 2006 när jag tog moped och traktorkörkortet. Behöver liksom inte låna moffas transvestit (ford transit) eller T's S40 nu varje gång jag ska någon väg, trodde inte det skulle bli såhär roligt och skönt att ha en egen bil. Är sååå glad! Tack mamma & pappa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0