Mitt sportlov 2010 i bilder

Har tagit en del bilder under veckan så tänkte dela med mig lite här.


Det har kommit så mycket snö så det måste skottas av taken..



Än sitter snögubbebyggandet i ;)




Var är vägen & infarten?!
Snödrivan mellan träden börjar närma sig 2m..



Mycket snö på uthustaket minsann!



Hjälpte mamma och moffa när plantbilen
kom med tomat och paprikaplantor.




En hel del plantor.



...




Färdigt.



Klippte och färgade håret brunrött och svart på tisdagen.



Plockade upp denna luffare efter vägen.
Julia tycker om att sitta och komponera ihop
musiksnuttar på mammas MacMini.



Föräldrarnas nya bil & fettot därbakom är min Skrottin.
Var in till Vasa idag och skrev på "Byte av ägare" pappren
och fixade en trafikförsäkring.
Den var inte billigt.



Hälsade på hos kattfarmen Kumpulainen ikväll,
4 lite större kattungar + 5 nyfödda.
Sååå söta!



Hittade denna blötnos hemma hos T ikväll.



Såå nu ska jag snora vidare och titta på när T spelar nya BattleField Company spelet som kom ut idag. Hoppas verkligen jag hinner bli frisk tills vi åker på söndag, för det här snoret orkar jag verkligen inte dra med till London!

Kommentarer
Postat av: Mushon

Nice pics :D Luffaren morra lite då ja sa on va en luffare :DDDD

2010-03-05 @ 14:34:13
URL: http://mushon09.blogspot.com/
Postat av: Piisa

On e no en riktit litin morrluffare ;)

2010-03-05 @ 15:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0