Ny vårflod i min näsa!

Har tydligen gått och dragit på mig ännu en förkylning. Jätteroligt! Så imorgon blir det ingen fotisträning för min del.. Var ju och tränade igår med Kraft IF's damer, kände lite hur det kändes och om det fortfarande var roligt. Fick bra respons av de andra som tränade och de ville jag skulle komma igen, så nu har jag sådär smått börjat träna igen och kanske mitt kraschade självförtroende vad det gäller att stå imål går att bygga upp igen efter att den förra tränaren var som han var?! För det kändes verkligen roligt! Men får jag sommarjobbet jag hoppas på att jag får kan jag inte börja spela igen när det tar så mycket av fritiden hela fotbollsgrejjen, men får se nu hur det blir. Tränarna vet om detta så det är inget problem. Och jag är precis lika limin som jag trodde jag skulle vara, hela kroppen är sjuk. Men vad skulle den annars vara när jag inte tränat eller stått imål på över 1,5 år nu snart. Och jag ville ju verkligen visa att jag fortfarande iallafall mindes lite hur det var att stå imål så jag gav inte upp i första taget igår heller. Men nog om det!

Idag känns det som om jag har 3 ton med bomull i skallen och värsta vårfloden i näsan. T har suttit och pickat i mig på olika ställen bara för han tycker det är såååå roligt när jag piper till när det tar så ont när jag är limin! Så han har ju fått sin beskärda del av underhållning idag iallafall..



"Kära ärtsoppeätare" lappen möttes André av idag efter att han hade varit och ätit ärtsoppa och sagt åt Peter efteråt att det bubblade så roligt i hans mage.. Har väl glömt att berätta om André och Tobias som hade världens ripuli magar när vi var i London, de fes om vartannat och alla höll på att dö. På planet, på hotellet och i taxin, både dit, där och hem. Så idag befarade vi det värsta och låste ytterdörren!


På lappen står det;
"Kära ärtsoppeätare!
Ämnar du att lägga en brakfis eller ripuli i vårt väldoftande wc, rum eller kök ber vi dig snarast att tänka om eftersom saneringskostnaderna kommer att uppgå till flera miljoner €. Och gå inte nu för gudsskull och lägg någon brakfis eller ripuli på den fint skinande vita Volvon eftersom denna har tjuv/luktalarm!! (i mindre text->) Är du däremot här för att hälsa på är det bara att knacka 3ggr på dörren."



Bilderna;
1. Den obligatoriska rökpausen före man kommer in.
2. Ser och börjar läsa lappen.
3. Har nästan läst lappen tillslut.
4. Ser att en paparazzi står i köksfönstret och dokumenterar det hela.

Internatsföreståndaren tittade väldigt konstigt på lappen därute också ikväll när hon kom in för att lämna någon lapp som hon hade :D

Kommentarer
Postat av: Mushon

Ni e no knäpp ni :DDDD

2010-03-25 @ 06:53:04
URL: http://mushon09.blogspot.com/
Postat av: Piisa

Na rolit mått vi ju få haa =D

2010-03-26 @ 09:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0