Sommarjobbet blir säkert av!

Idag har Skråttin och jag runnat runt på vägarna halva dan känns det som! Först från Närpes till Malax-Åminne på jobbintervju, den gick väldigt bra och det ser ut som om jag kommer att få jobbet. Sen via Christel en sväng och hälsa på, passade då på att överraska Julia genom att åka efter henne till skolan :) Hjälpte även Christel till affären så hon fick handla lite mat, efteråt bar det iväg hemåt till Nyby. Var hem och svängde efter lite bensinpengar och sen till Anki's för att skruva lite i datorn. Passade även på att bjuda ut min laptop till Jessica, så hoppas att jag får den såld nu. Sen tillbaka mot Närpes, och jag lärde mig att aldrig mer köra Nyby-Pörtom vägen som leder ut till riksåttan på våren. I sisådär 10km badade Skråttin och jag i ett djupt äckligt gult lerbad! Så nu är Skråttin inte längre officiellt metallicgrön utan istället skitbrun till färgen, något ingen av oss är riktigt glad över just nu.. När jag sen kom till Närpes märkte jag också att jag hade fullt med katt-tasspår på motorhuven och på sidospegeln, undrar när Jessicas katt hann med att klättra sådär mycket på bilen?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0