Söndagsarbete = trött som tusan.

Var ett tag sen sist, men det känns som om alla dagar går ut på samma sak just nu. Och inga nya foton har jag heller, så det är inte så roligt att blogga.

Idag har jag iallafall arbetat från 10-18 på Dermoshop i Korsnäs. Första söndagsarbetsdagen detta, och mina ben är som spagetti och min hjärna är död. Det enda jag ser framför mig när jag blundar är hur jag packar krämer,tvålar och smink i lådor, tejpar ihop dem och lyfter dem på en trall. Om och om igen! Detta kommer att bli en otroligt spännande natt. Har kommit fram till att Dermoshop jobbet är inget jag alls skulle vilja jobba med senare i livet men som det är just nu tar man vad som helst, bara för att få lite cash. Bra att arbeta med sånt här nu så man sedan arbetar för brinnkära livet för att klara av IT-ingenjörs studierna ihöst och de 4 kommande åren, OM jag slipper in. För som packningsarbetare på Dermoshop vill jag inte sluta.


Har nu suttit och pillat lite på några gamla bilder från Norge 2009. Inget märkvärdigt men roligare med lite bilder än bara text..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0