Första snön!

Inatt har det tydligen snöat en del, eller iallafall så att något lämnade kvar på marken. Skråttin gillade inte precis snön och kylan imorse när vi skulle åka hem till Nyby och börja på med veckans jobb, först så var 3 dörrar + bakluckan återfrusen och sen när vi skulle åka iväg tyckte Skråttin att det kanske var läge att visa att jag inte hade haft i någon motorvärmare och att det nog var bäst att inte starta idag så jag hoppas de där startgrejjerna (mamma sa vad de hette men jag kommer inte ihåg längre) blir utbytta när bilen ska på km servicen.. Men hem kom vi iallafall, arbetade en par timmar och sen tog jag en paus för att gå ut och fotografera lite med Canon 450D, något som jag inte har gjort på länge! Så här kommer lite bilder från idag..















Hoppas ni gillar dem, för det gör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0