Klubbis!

Åhh va jag e glad och stolt över mig själv! Har haft första klubbtimmen av många med de barn som bor i Taklax i kväll, och det gick bättre än förväntat. Allihopa var de snälla, lyssnade och pysslade på. Vi hade allihopa varsin bräda, där man limmade på vit mossa, kvistar, och annat smått och gått, sen gjorde vi en tomte som vi stoppade bland allt detdär på brädan. Sen så sprang vi även av oss lite energi i gympasalen förrän vi slutade! Det känns så otroligt skönt att det gick så bra, fick en hel stoor dos med självförtroende som verkligen behövs. :) Får vänta och se tills torsdag hur det blir med klubbtimmarna i Molpe och Korsnäs eftersom det bara var 3st från varje by som ville vara med så det blir med stor sannolikhet att försöka slå ihop de två grupperna.
Nu har T och jag bara tagit det lugnt och spelat lite WoW, vi levlar varsin "gubbe" ihop för första gången på över 2 år, de ni! Det är som lite svårt att levla ihop när T är så jädra snabb och jag tar det i min egen takt, men hittills går det bra iallafall och roligt är det! Men nu ska jag varva ner och titta lite TV. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0