TrippTrapp

Dagarna går i ett hujj nuförtiden verkar det som! Arbetet som Korsnäs 4H's ledare tar snart slut och då vet jag inte vad jag kommer att syssla med. Men nu just rullar allt på som jag vill, klubbtimmarna är i full gång och farsdagsbakningen gick bra, men deltagarantalet var ju inte det bästa precis. Inte om 40 barn är anmälda och bara 20 dyker upp! Nästa veckas torsdag sticker T ♥ & jag iväg till Stockholm för att hälsa på hans bror och dennes fru, räknar dagarna! Och medans vi är där är det lillajul så nu behöver jag planera inför julmarknaden som hålls i Korsnäs medans vi är där borta på andra sidan Östersjön. Bordet/n är fixat, lotterivinsterna är fixade, nu fattas bara kransarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0