Beroend..

Omg, kan det finnas något godare än Marabou's nya chokladplatta? Köpte 2 stycken i fredags på K-Hallin i Närpes och nu finns dom inte mer.. Vill ha mer! Synd bara att Sale och Sandström inte har dom där ännu.



Har annars skickat in CV'n och arbetsintyg till styrelsen för 4H i Korsnäs, så nu är det bara att hålla tummarna tills dom brakar av! Vill verkligen slippa ifrån Dermoshop. Blir bara dummare och dummare för varje dag som går av att vara där.. Iallafall tyckte hon jag skickade mailet till att det var en snygg och bra CV, pluspoäng till mig! :D



Över 300€ fattigare har jag också hunnit bli, eller blir snart. Hade ju värsta shoppingdagen med Jessica förra tisdagen och där flög verkligen pengarna iväg! Men blev ju förstås några klädesplagg rikare. Och sen så har jag också hunnit beställa hem en ny HDD på 250GB åt datorn + 2GB RAM. Hoppas det hinner komma den här veckan! Behöver verkligen större HDD, även fastän jag har den externa 500GB..


Imorgon är det Nyby som gäller, saknar faktiskt mamma och pappa lite. Hur konstigt det än låter! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0