En väldigt långtråkig dag!

Har suttit och väntat sedan torsdag förra veckan på att FTP'n ska komma igång igen på Servcat, och ännu idag så pillar dom och håller på. Tack fina åsknedslag eller jordfel vilket som nu än gjorde så att vi blev tvungna att flytta servern igen.. Har en hel hög med grejjer som ska uppdateras, läggas till eller tas bort från Servcat, men det går ju inte att göra någonting när jag inte får tag i databasen. Börjar bli smått stressad.. Så idag har jag arbetat och arbetar med sånadär pyttesaker som jag har stört mig på men inte haft tid att göra någonting åt. Förräns idag..
Har bl.a rättat till över 300 artikelnamn som står fel i bokförings/faktureringsprogrammet..
Från engelska till finska, en efter en
BOORING!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0