Händelserik torsdag!

Har en hel del pågång nu, både på arbetet och privat.

Efter arbetet bär det av till Malax och Christel. Twinsen har varit i farten och tryckt lite för många gånger på startknappen på datorlådan, så knappen är sönder. Ska på samma gång kolla om arbetsminnena som är i M's gamla laptop passar i en som jag håller på att reda upp. Sen blir det en sväng hem till mamma och pappa, ska byta till min egen cykel och lämna åter mammas. Och sist men inte minst ska jag till Anki för att titta lite på datorn där också.. Så det är bara dator, dator, dator ikväll som gäller! Men imorgon är det äntligen fredag igen, tack och lov!
Bilderna nedan är tagna med iPhonen, har fått min gamla digikamera att fungera igen så snart pluppar väl det in mera sådana bilder. Bara jag inte skulle vara så lat med att ladda in dem ^^,

Mellanmål! ^^,


Solnedgång i Molpe förra veckans onsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0