HTML Mail


Provade spotta iväg ett mail med denna bild idag med den nya email managern vi provar. Allt gick smidigt och lätt, från att importera mail listan på några tusen adresser till att alla inställningar var rätt och mailet var ivägskickat på några röda!


Fick nästan svar tillbaka med detsamma av en privatist som undrade om jag hade bläckpatroner åt hans skrivare också, han hade inte hittat dem på servcat.com.. Letade på Aswo och hittade de rätta åt honom och han beställde av oss! Det är såna här dagar som jag verkligen gillar mitt jobb :) Och vet ni vad, kunden var finsk! Vilket 98% av våra kunder är så jag fick skriva på finska, det börjar faktiskt gå helt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0