Ibland är jag otroligt lat..

.. som igår, hade tänkt redigera och plocka ut de bästa bilderna från Lantdagen som var i lördags. Men nej, hade ingen vidare lust. Tänkte mest på om jag faktiskt ska sälja min egen kamera eftersom jag knappt använder den och ska jag då lägga ut den på findit eller ska jag försöka sälja den till T's mamma eftersom hon var intresserad av den eller ska jag helt enkelt behålla den "ifall om".. Svårt val!

Iallafall så var vi båda två väldigt rastlösa så vi bestämde oss för att åka på en liten roadtrip to destination unknown, först blev det Vöro och jag tror att vi såg huset där Simon & Natalie bor men vi vågade inte riktigt svänga in, vidare till Hällnäs och titta på de maffiga husen som fanns vid hamnen, vidare till Nykarleby och deras vattentorn. Hissen var äcklig, skramlade och hade sig men utsikten var superb! Som avslutning på det hela åkte vi vidare till J:stad och KorvGörans Kebab, där vi även träffade på Krister och Marica mittiallt.


Såg många husbilar som var påväg både upp och ner i landet

Ett av de stora husen med fin trädgård i Hällnäs

Vattentornet med den äckliga hissen

Utsikten


Annars var det mycket folk på Lantdagen i lördags, trötta var vi nog båda när vi äntligen kom hem så på kvällen tog vi det bara lugnt. Att vi sovit ganska lite de två föregående nätterna hade väl nog också med tröttheten att göra så när klockan slog 00.00 så sov vi gått båda två.

Gammal bild från Vägviken någon gång i juli

Från volleybollturneringen i torsdags

Spelade bredvid Hinjärv


Igår kväll slog åter latheten till efter roadtrip'en och jag orkade inte blogga, även fastän jag hade tänkt att göra det både på lördag och igår.. Så därför blev det idag medans jag väntar på nya IP'n till Servcat's server, blev nämligen till att byta server efter åsknedslaget i Dublin som slog ut Amazon's servrar..

Kommentarer
Postat av: Natta

Vatå vååga ?

Ni sku ju ha komi å skåda ifall he va najn heim , ni gör he nästa gang ;)

2011-08-15 @ 14:14:09
URL: http://creadiem.papper.fi
Postat av: Piisa

Vi va lite i valet och kvalet så att säg, såg en Auris som såg ut som tiin.. Men tå Tobias körd så fort om så ja hienda int si tillräckligt bra! :D

Men e sku no va roligt ti kom å häls på er nån gång, kanske ni vågar er mot Korsnäs ni tå å sedan.. ;)

2011-08-16 @ 09:55:02
URL: http://murrrmeldjur.blogg.se/
Postat av: Natta

He va no säkert min do såå ;)

Jaa , he kan ju händ he ;) Ja hittar ju ti Korsnäs til å me ja nu baket Leos dop :)

2011-08-17 @ 08:13:28
URL: http://creadiem.papper.fi
Postat av: Jessica

"...eller ska jag helt enkelt bara ge kameran åt min älskade kusin Jessica?" :D

-Jaadu Piison, int sku ja alls ha na emot he int! :DD

2011-08-20 @ 15:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0