Halvslarvigt vrak

BARA 25 dagar kvar av civilkursen, BARA 4 veckor. Det är det som jag intalar mig idag, fan detta är nog den värsta dagen på länge.. Trodde verkligen inte att jag skulle vara en sådan här fånig mjukis, lite mjukis vet jag att jag är men inte såhär! Men tydligen, har suttit typ hela dagen och tänkt på att det är hela 4 dagar kvar tills jag får se T igen och inte förräns om 25 dagar kommer han hem och inte behöver åka tillbaka. Att arbeta hjälpte inte ett dugg, inte Pätkispåsen heller, damn you! (den bara gjorde min redan oroliga mage ännu oroligare)

Mina humörsvängningar som svänger lika snabbt som sekundvisaren tickar kan ha sin grund i att jag endast har sovit 4-4,5h inatt. Kunde inte alls somna om efter att jag skjutsat ner T till baren kl 4, dit Tom skulle komma och hämta upp honom. Detta är verkligen inte kul! Kan ju alltid hoppas att det skulle bli bättre men jag tvivlar.. Eftersom det inte blev direkt bättre av att T berättade ikväll att han måste dela rum med 3 andra som också är från Korsnäs, vilket betyder att vi inte direkt kan tala på skype eller liknande utan att de hör på. Hade så sett framemot att spela lite WoW och tala på Skype på samma gång men nej. Det sket ju sig totalt. Helvete. Men annars hade han det väl skapligt bra, efter vad jag förstod och det är ju huvudsaken..

Tror att jag går och bollar in mig i sovsäcken och tittar lite serier tills jag somnar, då är det ju iallafall bara 3 dagar tills han kommer hem när jag vaknar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0